Інтернаціоналізація УІПА та успішна міжпроєктна співпраця в рамках Erasmus +

 

Сім'я проєктів Erasmus + розвиває контакти та взаємодію незважаючи на всі бар'єри, пов’язані з карантином. Так, представники проєкту Erasmus+ PAGOSTE від Української інженерно-педагогічної академії та Університету Констанца (Німеччина) взяли активну участь у он-лайн-зустрічі проєкту Erasmus + Engineering Educators Pedagogical Training (ENTER).

22-23 квітня в рамках проєкту Erasmus+ ENTER відбулася он-лайн-зустріч, яка, по суті, була запланована у Братиславі (Словаччина) та була складовою 16-ї міжнародної конференції з інженерної педагогіки SCHOLA 2020 – Enter New Engineering Pedagogy Curriculum.

Організатори зауважили, що новий формат проведення проєктної зустрічі, окрім очевидних обмежень, надає нові можливості. Враховуючи, що не потрібно планувати поїздку та немає ніяких витрат на поїздки для участі у заході, більше експертів з закладів вищої освіти від партнерських та інших організацій змогли долучитися до он-лайн-зустрічі.

Представники проєкту PAGOSTE представили колегам з проєкту ENTER цілі та завдання Erasmus+ PAGOSTE та обговорили можливості співпраці. Одним із способів, який згадує професор Хосе Карлос Квадродо, який представляє Політехнічний інститут Порто в консорціумі ENTER, – здобути міжнародне визнання для стандартів підготовки вчителів професійної освіти, які планується розвивати в рамках PAGOSTE.

Основною темою он-лайн-зустрічі проєкту Erasmus + ENTER було обговорення навчальної програми мережі навчальних програм iPET для інженерів-педагогів. Зустріч відбувалася в форматі он-лайн майстер-класів та конференції. По завершенню заходу представники Української інженерно-педагогічної академії отримали відповідні сертифікати.