Студенти та викладачі УІПА взяли участь у цифровому міжнародному cтудентському форумі в рамках Еразмус + проєкту PAGOSTE

 

Цифровий міжнародний студентський форум «Обмін досвідом: як готують викладачів ПТО в Німеччині» у межах виконання Еразмус + проєкту PAGOSTE «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні» відбувся 22 квітня.

Форум було ініційовано проєктною командою Університету Констанца. Основною метою онлайн-форуму було обмін досвідом підготовки викладачів ПТО німецьких студентів з майбутніми викладачами ПТО України. У заході взяли участь понад 90 учасників – студентів з Української інженерно-педагогічної академії (Харків), Національного транспортного університету (Київ), Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана (Київ), Мелітопольського педагогічного університету (Мелітополь) та з інших закладів вищої освіти України.

Студентки-магістерки Університету Констанца, Ант’є Бекер та Аннe-Катрін Обергфель, провели цікаві презентації та поділились:

- своєю мотивацією стати викладачами професійної освіти;

- досвідом навчання на магістерській програмі «Економічна та бізнес-освіта»;

- досвідом проходження шкільної практики;

- підготовкою до рефендаріату (обов’язкове підготовче стажування для отримання права викладати в закладах ПТО);

- як створювалась та діє Робоча група підтримки студентів-педагогів в Університеті Констанца (АК WIPAED).

Учасники активно ставили численні запитання доповідачам та під час дискусій порівнювали структуру української системи професійної підготовки викладачів ПТО з німецькою системою.

Через пандемію та обмеження пересування і подорожей заплановані навчальні візити українських студентів, які є майбутніми викладачами закладів професійної освіти, не можуть бути реалізовані, тому проєктний консорціум погодив, що цифровий форум для обміну досвідом може допомогти певною мірою компенсувати відсутність навчальних візитів.

Слайди презентації українською та німецькою мовами доступні на офіційному сайті проєкту за посиланням