Відбулася pre-kickoff зустріч команд проєкту ERASMUS+ КА2 CRED4TEACH

 

В рамках запуску ERASMUS+ проєкту з розвитку потенціалу вищої освіти MOOC-based micro-credentials for teacher professional development (CRED4TEACH) 6 березня відбулась передстартова онлайн-зустріч команди проєкту.

Для налагодження комунікації відбулося представлення всіх партнерів проєкту з Німеччини, Португалії, Туреччини, Естонії, України, Албанії і Чорногорії.

Окрім Української інженерно-педагогічної академії, партнерами проєкту є Університет прикладних наук Fachhochschule Des Mittelstandes (Німеччина), Талліннський університет (Естонія), Університет Аберта (Португалія), Анадолійський університет (Туреччина), Черкаський державний технологічний університет, Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького, Дрогобицький державний педагогічний університет ім. Івана Франка, Державне агентство кваліфікації України, Університет Вльори Ісмаїла Кемаля (Албанія), Університет імені Луїджа Гуракука у Шкодері (Албанія), Албанське Агентство забезпечення якості вищої освіти та доуніверситетської підготовки, Університет Середземномор’я (Чорногорія) та Університет Чорногорії, Агентство контролю та забезпечення якості вищої освіти Чорногорії.

Українську інженерно-педагогічну академію та нашу команду виконавців партнерам представив проректор з наукової роботи, професор Олександр КУПРІЯНОВ.

У процесі зустрічі, координатори коротко охарактеризували майбутні заходи та терміни підписання грантової угоди. Команди обговорили питання для робочої зустрічі у Кельні у квітні-травні 2023 р. та затвердили дизайн логотипу проєкту.

Проєкт підтримує забезпечення високоякісного, інклюзивного, гнучкого та компетентнісного навчання без відриву від роботи для вчителів у всіх освітніх секторах. Мета полягає в тому, щоб створити мікроступені на основі MOOC, щоб збільшити можливості професійного розвитку для вчителів у цільових країнах.

Нагадаємо, що конкретними цілями проєкту є:

– розвиток навичок та компетенцій викладачів і дослідників в установах-учасниках для розробки, надання, оцінки, визнання та можливості передачі мікрокваліфікацій основі MOOC;

– розробка, перевірка та встановлення національних та інституційних рамок для розробки, оцінки, видачі та визнання мікрокваліфікацій в Україні, Албанії та Черногорії;

– створення та запровадження пілотних мікрокваліфікаційних програм на основі MOOC для вчителів середніх шкіл, ПТО та ЗВО;

– сприяння більш широкому застосуванню мікрокваліфікацій для професійного розвитку вчителів та інших цільових груп.

Щиро вдячні команді CRED4TEACH за знайомство і налагодження комунікації!