Відбувся вебінар «Формування нових механізмів управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні» в рамках проєкту Erasmus+ PAGOSTE

 

В рамках проєкту Erasmus+ «Нові механізми управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні (PAGOSTE)» 29 вересня було проведено вебінар «Формування нових механізмів управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти в Україні».

Понад 320 учасників – представників закладів вищої, фахової передвищої та професійно-технічної освіти та навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти – відвідали вебінар.

Організатор – Міністерство освіти і науки України.

Ірина Шумік, генеральний директор директорату професійної освіти МОН презентувала Методичні рекомендацій щодо запровадження механізмів управління на основі партнерства у закладах освіти, що здійснюють підготовку здобувачів за спеціальністю 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка», затверджені наказом МОН від 01.06.2023 № 666.

Своїм досвідом формування нових механізмів управління на основі партнерства та стандартизації підготовки викладачів професійної освіти поділилися представники закладів освіти – учасники проєкту PAGOSTE:

- Світлана Цимбалюк, декан факультету управління персоналом, соціології та психології, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана;

- Денис Коваленко, ректор Української інженерно-педагогічної академії;

- Наталія Бондар, професор кафедри економіки, Національний транспортний університет.

Ректор УІПА проф. Денис Коваленко виступив із доповіддю «Досягнення і проблеми підготовки викладачів професійної освіти на засадах партнерства в Українській інженерно-педагогічній академії».

Валентина Радкевич, директор Інституту професійної освіти НАПН України презентувала платформу «Партнерський простір 015», метою якої є забезпечення ефективної комунікації та взаємодії стейкхолдерів у підготовці викладачів професійної освіти.