Спільноту УІПА запрошують до участі у вебінарах «Системи роботи з проблемною поведінкою учнів»

 

У рамках реалізації нового проєкту «Посилення можливостей українських академічних працівників в інноваційній педагогічно-психологічній освіті та дослідженнях» спільнота Української інженерно-педагогічної академії має унікальну можливість долучитись до серії онлайн-вебінарів «Системи роботи з проблемною поведінкою учнів».

Вебінари проходитимуть у період 2-18 квітня.

Реєстрація  триває до 30 березня.

 

ПРО ЦИКЛ ЛЕКЦІЙ.

Проблемна поведінка дітей/учнів не тільки в школі може спричинити не лише їхню подальшу неуспішність у навчанні та професійному спрямуванні, а й неспроможність усіх інших суб’єктів (однокласників, однолітків), а також небажання багатьох педагогів займатися професійною освітою та виховною діяльністю.

Деякі прояви складної поведінки учнів можуть набувати екстремальних форм (особливо агресія, залякування, кіберзалякування, остракізм), і їх важко контролювати в класі та шкільному середовищі. Вчителі та інші педагоги потребують не лише свого досвіду, але й мають мати низку ефективних інструментів.

Також важливо розібратися з можливими причинами такої поведінки, які є наслідком не лише сімейного оточення, а й складної соціальної ситуації. У випадку з Україною це може бути прямим наслідком воєнного стану.

Проте не тільки країни, які мають справу з вторгненням і війнами, мають справу з проблемною поведінкою дітей/учнів/студентів. Різноманітні опитування вказують на різке зростання проблем із психічним здоров’ям та захворювань серед дітей/підлітків.

Деякі методи, які використовуються в школах, з роками стали більш ефективними, а також пройшли багато досліджень. Це так звані доказові підходи. Курс познайомить учасників із деякими з цих підходів і, можливо, розширити цю пропозицію.

Також є багато практичних прийомів, але, на жаль, вони не досліджені, тому наразі немає бажання інвестувати в них кошти державного сектору. Про них також говоритиметься.

Учасників також ознайомлять із поточною ситуацією, з представниками Університету Масарика як можливим джерелом натхнення, з важливістю навчання майбутніх учителів і з можливим впливом результатів цих підходів на суспільство.

 

1-ий вебінар. 2 квітня, 17:00 – 19:30

Проблемна поведінка учнів – причини та наслідки.

Ленка Гулова, кафедра соціальної педагогіки, педагогічний факультет, Університет Масарика.

Актуальність теми проблемної поведінки; причини та джерела складної поведінки. Корисні інструменти, які вчитель може використовувати в навчанні. Підготовка майбутніх учителів до вимогливої практики.

 

2-ий вебінар. 4 квітня, 17:00 – 19:30

Підхід з повагою до травми.

Ленка Дюлікова, кафедра педагогіки, педагогічний факультет, Університет Масарика.

Ефективне спілкування, робота з потребами, робота з травмою, агресивною поведінкою, робота зі стресом, корегуляція стресу.

 

3-ій вебінар. 9 квітня, 17:00 – 19:30

Соціальне та емоційне навчання.

Йиржина Карасова, кафедра педагогіки, педагогічний факультет, Університет Масарика.

Робота з емоціями, благополуччя, розуміння емоцій і керування ними, навички міжособистісного спілкування, такі як емпатія, співпраця та вирішення конфліктів. Зменшення такої поведінки, як агресія, залякування, непокора та інша небажана поведінка. Зменшення емоційного стресу: такого як тривога, стрес або соціальна ізоляція

Самосвідомість, самоуправління, відповідальне прийняття рішень, вміння налагоджувати міжособистісні стосунки, соціальна свідомість.

 

4-ий вебінар. 11 квітня, 17:00 – 19:30

Консультативні гуртки та відновна практика.

Мартіна Куровскі, кафедра соціальної педагогіки, педагогічний факультет, Університет Масарика.

Цікавий метод, завдяки якому зменшується кількість конфліктів у класі, покращується клімат у класі, зміцнюються стосунки та відповідальність учнів. Підтримка дітей групи ризику, формування позитивного розвитку, підвищення безпеки та порядку в класі та підвищення інтересу учня до навчання. Важливість для подальших академічних і професійних досягнень. Навчити людину реагувати на середовище, в якому вона перебуває.

 

5-ий вебінар. 16 квітня, 17:00 – 19:30

Гештальт-терапія, прикладна драма.

Томаш Андрашик, психотерапевт, кафедра соціальної педагогіки, педагогічний факультет, Університет Масарика.

Застосування методів драматичного виховання в шкільному середовищі, задоволення і досвід. Робота із зовнішніми проявами та емоціями.

 

6-ий вебінар. 18 квітня, 17:00 – 19:30

PBIS – підтримка позитивної поведінки.

Анна Кубичкова, SO-FA, педагогічний факультет, Університет Масарика.

Широко поширений метод, особливо в США, поступово переходить і в чеське середовище. Підтримка вразливих дітей, формування позитивного розвитку, підвищення безпеки та порядку в класі. Важливість для подальших академічних і професійних досягнень. Навчити людину реагувати на середовище, в якому вона перебуває.

Трирівнева модель, зосереджена на профілактиці, від класної кімнати/школи до індивідуальної.

Учасники курсу отримають сертифікат від Асоціації з міжнародних питань з часовою дотацією 20 годин. Обов’язковою умовою отримання сертифікату є присутність онлайн на 4 семінарах з 6 і заповненням опитувальника за результатами курсу. 

Проєкт «Посилення можливостей українських академічних працівників в інноваційній педагогічно-психологічній освіті та дослідженнях», який реалізує Університет імені Масарика у співпраці з партнерами в Україні, був підтриманий із ресурсів Міністерства закордонних справ Чеської республіки у межах співпраці з розвитку, що реалізується за кордоном. 

ПРОГРАМА