Засідання студентського наукового гуртка при кафедрі ІПЄІМС УІПА

 

Чергове засідання Студентського наукового гуртка при кафедрі іншомовної підготовки, європейської інтеграції та міжнародного співробітництва відбулося 26 жовтня. Одразу варто відзначити, що в нашій роботі ми поступово виходимо на міжвузівський рівень, оскільки в даному заході взяли участь не лише здобувачі вищої освіти з Української інженерно-педагогічної академії, але й студенти з інших закладів освіти, зокрема, з Харківського національного університету радіоелектроніки, Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, Українського державного університету залізничного транспорту та ін.

Студенти були дещо заінтриговані доволі нетривіальною темою заходу – «Вчимося вчитися». Власне, в цьому немає нічого дивного, адже основою змістового наповнення віртуальної зустрічі стало значне науково-методичне підґрунтя, що являє собою синтез декількох наук – педагогіки, психології та фізіології. Здобувачі навіть і не уявляли, що процес навчання можна підпорядкувати чітким науково обґрунтованим алгоритмам, що спираються на індивідуальні психофізіологічні особливості кожної людини.

З доповіді та презентації, підготовлених керівником гуртка, доктором педагогічних наук, професором кафедри Шумським Олександром Леонідовичем, студенти дізналися, яким чином можна значною мірою оптимізувати власне навчання. Вони отримали конкретні поради та дієві інструменти щодо підвищення ефективності процесу оволодіння іноземними мовами в залежності від типу темпераменту, домінувальної півкулі головного мозку та типу модальності (тобто провідні канали сприйняття інформації), які вони мали змогу визначити у себе за допомогою сучасних діагностичних методик. У залежності від індивідуальних характеристик, зокрема, своїх сильних та слабких сторін, студенти одержали відповідні рекомендації стосовно тих чи інших форм та видів іншомовної діяльності, на які слід у першу чергу звертати увагу, щоб зробити своє навчання більш продуктивним.

Питання, що розглядалися на засіданні, викликали неабияку зацікавленість і стали поштовхом для жвавої дискусії. Щодо зворотного зв’язку, учасники заходу висловили багато слів подяки, бажання і надалі продовжувати діяльність студентського наукового гуртка в подібному форматі, а також піднімати такі актуальні, пізнавальні та дійсно корисні для студентської молоді теми.